Garanti Şartları
Ürünüm hatalı, ne yapmalıyım?
labor.com.tr 'den satılan tüm cihazlar garanti kapsamındadır. Satın aldığınız cihazlar garanti süresi içinde ücretsiz olarak yetkili servis tarafından tamir edilir. labor.com.tr, cihaz onarımı yapmamakta, sadece gönderilen arızalı veya hatalı ürünleri, yetkili servislere yönlendirmekte ve sonuç beklemektedir. Bu sürecin daha hızlı ilerleyebilmesi için öncelikli olarak yetkili servislerin tercih edilmesini öneririz.
Ürün onarımı için gerekli işlemlerin tarafımızca yapılmasını istiyorsanız 0212 520 31 80-81-82 telefondan irtibat kurabilir veya labor.com.tr adresine bildirimde bulunabilirsiniz.
DİKKAT KARGO ÜCRETİ !
Cayma Hakkı kullanılarak iade edilen ürünler için kargo masrafı müşteriye aittir.
Ayıplı Malların iadesinde ise, müşterilerimiz, ürünü,anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile gönderdikleri takdirde karşı ödemeli olarak gönderebilirler.Diğer kargo şirketleri ile gönderimlerde , gönderim ücreti müşteriye aitdir.